Biztosak vagyunk a szolgáltatásunk minősőgében, ezért extrém garanciát vállalunk!

Ha Ön úgy dönt, hogy elfogadja ajánlatunkat, és az első 3 hónapban azt tapasztalja, hogy nem kapta meg az Önnek járó figyelmet, vagy a szolgáltatás színvonala nem volt kielégítő, mi kérdés nélkül visszaadjuk Önnek addig kifizetett könyvelés díj 100%-át és természetesen az addig átvett alapdokumentumokat, melyek az Ön cége tulajdonát képezik!

Nekünk a feleslegesen elvesztegetett idő és az elvesztett ügyfél a legdrágább, bízhat bennünk!



 
 

Már több könyvelőt kipróbáltam, szinte el sem tudom hinni, hogy a külső könyvelés is lehet "tulajdonosi szemléletű" !?

Már voltak próbálkozásaim, de a könyvelés egy külső irodában nem adta meg azt a biztonságot, naprakészséget, ami a cég hatékony működését igazán segítené. Saját könyvelő fenntartása nem lenne gazdaságos, az „olcsó könyvelés” pedig nagyon sokba került már Nekem!
Egy ember nem is érthet mindenhez, ami a számvitelhez, bérszámfejtéshez adókhoz szükséges. Szakemberekre van szükségem!!!
Nem szeretnék másodrangú ügyfél lenni, azt hallani, hogy most épp bevallás, vagy zárás időszaka van…

 

Szükségem lenne egy szakemberre (cégre), ez értékelés lehet

  • aki válaszol kérdéseimre,
  • aki „emberi” nyelvre lefordítja számomra a jogszabályokat,
  • aki előre tájékoztat a cégemre vonatkozó fontosabb előírásokról,
  • aki az információkat időben eljuttatja hozzám, hogy alapos mérlegelést követően meghozhassam döntéseimet,
  • aki segít kialakítani, egyedi vállalati infrastruktúrámat,
  • aki folyamatosan és naprakészen láttatja velem cégem vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetét,
  • aki hatósági előírásoknak megfelelően segít működtetni vállalkozásomat (nyugodtan alhatok)
  • aki teljes körű odafigyelést szentel az első lépésektől, (és ez nem csak kezdeti lelkesedés!)



Szeretnék a „tavalyi év zárásán” túllépni, a „holnapi áfa befizetési kötelezettség” – nél tovább látni!
Szeretném, ha állandó partnerrel lehetne együttdolgozni, ne kelljen az új könyvelővel, vagy a cég új alkalmazottjával az összecsiszolódásra koncentrálni foglalkozni.
Sosem értettem miért kell az ÁFA visszaigényléstől úgy félni! A könyvelő mégsem dönthet a finanszírozásom kárára!!???
Olyan partneri kapcsolatra van szükségem, ahol a pontos precíz munka, őszinte gyors kommunikáció az alapja a jó hangulatú együttműködésnek!

És hogy ez nem csak ígéret, erre mi a garancia? A 3 hónapos próbaidő! Amennyiben nem elégedett szolgáltatásunkkal az első 3 hónapban, visszafizetjük a teljes munkadíjat!

Igen meggyőző, érdekel,

További információkat talál munkamódszerünkről, üzleti filozófiánkról a menüpontok között. Kérem tekintse át!


 
 
 

 


"A Revidata Kft. csapata társaságunk működése alatt mindent megtett, ami egy professzionális könyvelő- és tanácsadótól elvárható. Sőt, rengeteg olyasmit is, ami ma már nem magától értetődő. A személyes kapcsolattartás, a lelkiismeretes és alapos munkavégzés Önöknél „benne van az árban”, de a valóságban megfizethetetlen. Köszönöm a remek munkát, a támogatást és a hatékony segítséget. A Revidata nem csak egy szolgáltató: igazi partner."

Josef Scherer
ügyvezető igazgató
megbízásából
Mesterházi Zsolt

S&P Technical Fibres Kft.
www.sp-reinforcement.eu

"Cégünk, a Pitango Materials Kft. 2009. évi megalapítása óta veszi igénybe a Revidata Kft. szolgáltatásait. A kezdetektől fogva átvállalták könyveléssel és adózással kapcsolatos terheinket, nagymértékben hozzájárulva elért eredményeinkhez. Megelégedésünkre, magas szakmai színvonalú, alapos és megbízható munkájukkal részt vettek cégünk számviteli rendjének kialakításában, megszilárdításában.
Maradéktalanul megfeleltek a külföldi tulajdonos speciális elvárásainak. Konstruktív, kölcsönös bizalmon alapuló munkatársi kapcsolat alakult ki köztünk.
Az eddig végzett közös munkánk tapasztalataira alapozva, felelősséggel ajánlom a cég könyvelés, bérszámfejtés, adótanácsadás és kontrolling szolgáltatásainak igénybevételét.

 


Barbarics Tamás
ügyvezető
Pitango Materials Group Kft.
www.pitangomaterials.com
Budapest, 2010. október 30.


Revidata Kft.
Tel: +36-1 / 790-75-10
Fax: +36-1 / 790-75-11
1074 Budapest, Vörösmarty u. 16

Adminisztrátor