Biztosak vagyunk a szolgáltatásunk minősőgében, ezért extrém garanciát vállalunk!
Ha Ön úgy dönt, hogy elfogadja ajánlatunkat, és az első 3 hónapban azt tapasztalja, hogy nem kapta meg az Önnek járó figyelmet, vagy a szolgáltatás színvonala nem volt kielégítő, mi kérdés nélkül visszaadjuk Önnek addig kifizetett könyvelés díj 100%-át és természetesen az addig átvett alapdokumentumokat, melyek az Ön cége tulajdonát képezik!
Nekünk a feleslegesen elvesztegetett idő és az elvesztett ügyfél a legdrágább, bízhat bennünk!
|
|
|
|
Már több könyvelőt kipróbáltam, szinte el sem tudom hinni, hogy a külső könyvelés is lehet "tulajdonosi szemléletű" !?
Már voltak próbálkozásaim, de a könyvelés egy külső irodában nem adta meg azt a biztonságot, naprakészséget, ami a cég hatékony működését igazán segítené. Saját könyvelő fenntartása nem lenne gazdaságos, az „olcsó könyvelés” pedig nagyon sokba került már Nekem!
Egy ember nem is érthet mindenhez, ami a számvitelhez, bérszámfejtéshez adókhoz szükséges. Szakemberekre van szükségem!!!
Nem szeretnék másodrangú ügyfél lenni, azt hallani, hogy most épp bevallás, vagy zárás időszaka van…
Szükségem lenne egy szakemberre (cégre), z értékelés lehet
- aki válaszol kérdéseimre,
- aki „emberi” nyelvre lefordítja számomra a jogszabályokat,
- aki előre tájékoztat a cégemre vonatkozó fontosabb előírásokról,
- aki az információkat időben eljuttatja hozzám, hogy alapos mérlegelést követően meghozhassam döntéseimet,
- aki segít kialakítani, egyedi vállalati infrastruktúrámat,
- aki folyamatosan és naprakészen láttatja velem cégem vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetét,
- aki hatósági előírásoknak megfelelően segít működtetni vállalkozásomat (nyugodtan alhatok)
- aki teljes körű odafigyelést szentel az első lépésektől, (és ez nem csak kezdeti lelkesedés!)
Szeretnék a „tavalyi év zárásán” túllépni, a „holnapi áfa befizetési kötelezettség” – nél tovább látni!
Szeretném, ha állandó partnerrel lehetne együttdolgozni, ne kelljen az új könyvelővel, vagy a cég új alkalmazottjával az összecsiszolódásra koncentrálni foglalkozni.
Sosem értettem miért kell az ÁFA visszaigényléstől úgy félni! A könyvelő mégsem dönthet a finanszírozásom kárára!!???
Olyan partneri kapcsolatra van szükségem, ahol a pontos precíz munka, őszinte gyors kommunikáció az alapja a jó hangulatú együttműködésnek!
És hogy ez nem csak ígéret, erre mi a garancia? A 3 hónapos próbaidő! Amennyiben nem elégedett szolgáltatásunkkal az első 3 hónapban, visszafizetjük a teljes munkadíjat!
Igen meggyőző, érdekel, |
|
További információkat talál munkamódszerünkről, üzleti filozófiánkról a menüpontok között. Kérem tekintse át!
|
|
|
|
További esettanulmányok:
|
|
|
|
"Kapcsolatunk a Revidata céggel lassan egy évtizedre tekint vissza. Ez kezdetben nem volt teljesen zökkenőmentes, mert a feladatokat az anyacégünknek a francia könyvelési rend szerint készített havi riportok megnehezítették.
Mára a Revidata Kft végzi a magyar könyvelést, transzfer-ár nyilvántartást, bérszámfejtést és kiépített egy közvetlen számítógépes kapcsolatot az anyacég felé, ahol az adatok naprakészen rendelkezésre állnak a külföldi tulajdonosok számára és mindez a francia könyvelési rendnek megfelelően.
Ezek mellett a Revidata Kft jól átlátja és érti műanyagipari gyártó és kereskedelmi tevékenységünket, ami fontos, hogy a cégvezetés ezzel a biztos háttérrel tudjon a termelő tevékenységre összpontosítani."
Szili Szabolcs
gyárigazgató
PROCAP Duna Zrt.
www.procap.hu
"Cégünk, a Pitango Materials Kft. 2009. évi megalapítása óta veszi igénybe a Revidata Kft. szolgáltatásait. A kezdetektől fogva átvállalták könyveléssel és adózással kapcsolatos terheinket, nagymértékben hozzájárulva elért eredményeinkhez. Megelégedésünkre, magas szakmai színvonalú, alapos és megbízható munkájukkal részt vettek cégünk számviteli rendjének kialakításában, megszilárdításában.
Maradéktalanul megfeleltek a külföldi tulajdonos speciális elvárásainak. Konstruktív, kölcsönös bizalmon alapuló munkatársi kapcsolat alakult ki köztünk.
Az eddig végzett közös munkánk tapasztalataira alapozva, felelősséggel ajánlom a cég könyvelés, bérszámfejtés, adótanácsadás és kontrolling szolgáltatásainak igénybevételét.
Barbarics Tamás
ügyvezető
Pitango Materials Group Kft.
www.pitangomaterials.com
Budapest, 2010. október 30.
|
|
|