Biztosak vagyunk a szolgáltatásunk minősőgében, ezért extrém garanciát vállalunk!

Ha Ön úgy dönt, hogy elfogadja ajánlatunkat, és az első 3 hónapban azt tapasztalja, hogy nem kapta meg az Önnek járó figyelmet, vagy a szolgáltatás színvonala nem volt kielégítő, mi kérdés nélkül visszaadjuk Önnek addig kifizetett könyvelés díj 100%-át és természetesen az addig átvett alapdokumentumokat, melyek az Ön cége tulajdonát képezik!

Nekünk a feleslegesen elvesztegetett idő és az elvesztett ügyfél a legdrágább, bízhat bennünk!



 
 

Már több könyvelőt kipróbáltam, szinte el sem tudom hinni, hogy a külső könyvelés is lehet "tulajdonosi szemléletű" !?

Már voltak próbálkozásaim, de a könyvelés egy külső irodában nem adta meg azt a biztonságot, naprakészséget, ami a cég hatékony működését igazán segítené. Saját könyvelő fenntartása nem lenne gazdaságos, az „olcsó könyvelés” pedig nagyon sokba került már Nekem!
Egy ember nem is érthet mindenhez, ami a számvitelhez, bérszámfejtéshez adókhoz szükséges. Szakemberekre van szükségem!!!
Nem szeretnék másodrangú ügyfél lenni, azt hallani, hogy most épp bevallás, vagy zárás időszaka van…

 

Szükségem lenne egy szakemberre (cégre), ez értékelés lehet

  • aki válaszol kérdéseimre,
  • aki „emberi” nyelvre lefordítja számomra a jogszabályokat,
  • aki előre tájékoztat a cégemre vonatkozó fontosabb előírásokról,
  • aki az információkat időben eljuttatja hozzám, hogy alapos mérlegelést követően meghozhassam döntéseimet,
  • aki segít kialakítani, egyedi vállalati infrastruktúrámat,
  • aki folyamatosan és naprakészen láttatja velem cégem vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetét,
  • aki hatósági előírásoknak megfelelően segít működtetni vállalkozásomat (nyugodtan alhatok)
  • aki teljes körű odafigyelést szentel az első lépésektől, (és ez nem csak kezdeti lelkesedés!)



Szeretnék a „tavalyi év zárásán” túllépni, a „holnapi áfa befizetési kötelezettség” – nél tovább látni!
Szeretném, ha állandó partnerrel lehetne együttdolgozni, ne kelljen az új könyvelővel, vagy a cég új alkalmazottjával az összecsiszolódásra koncentrálni foglalkozni.
Sosem értettem miért kell az ÁFA visszaigényléstől úgy félni! A könyvelő mégsem dönthet a finanszírozásom kárára!!???
Olyan partneri kapcsolatra van szükségem, ahol a pontos precíz munka, őszinte gyors kommunikáció az alapja a jó hangulatú együttműködésnek!

És hogy ez nem csak ígéret, erre mi a garancia? A 3 hónapos próbaidő! Amennyiben nem elégedett szolgáltatásunkkal az első 3 hónapban, visszafizetjük a teljes munkadíjat!

Igen meggyőző, érdekel,

További információkat talál munkamódszerünkről, üzleti filozófiánkról a menüpontok között. Kérem tekintse át!


 
 
 

 


"Társaságunk, a Haworth Hungary 2006 októbere óta ápol partneri viszonyt a REVIDATA Tanácsadó Kft. –vel.
Részünkre mindig megbízható, pontos munkát végzett az általunk igénybe vett szolgáltatási területeken. A könyvelési, könyvvezetési, számviteli és adókérdésekben valamint a jelentési feladatokban is precíz és körültekintő társnak bizonyult.
Amerikai tulajdonosunk, illetve az európai menedzsmentünk által megfogalmazott elvárásokat is maradéktalanul és pontosan teljesítik, így más cégeknek is bátran ajánlom szolgáltatásaikat."

Máté Szilárd
ügyvezető igazgató
Haworth Hungary
www.haworth.hu

"Kapcsolatunk a Revidata céggel lassan egy évtizedre tekint vissza. Ez kezdetben nem volt teljesen zökkenőmentes, mert a feladatokat az anyacégünknek a francia könyvelési rend szerint készített havi riportok megnehezítették.
Mára a Revidata Kft végzi a magyar könyvelést, transzfer-ár nyilvántartást, bérszámfejtést és kiépített egy közvetlen számítógépes kapcsolatot az anyacég felé, ahol az adatok naprakészen rendelkezésre állnak a külföldi tulajdonosok számára és mindez a francia könyvelési rendnek megfelelően.
Ezek mellett a Revidata Kft jól átlátja és érti műanyagipari gyártó és kereskedelmi tevékenységünket, ami fontos, hogy a cégvezetés ezzel a biztos háttérrel tudjon a termelő tevékenységre összpontosítani.
"

Szili Szabolcs
gyárigazgató
PROCAP Duna Zrt.
www.procap.hu


Revidata Kft.
Tel: +36-1 / 790-75-10
Fax: +36-1 / 790-75-11
1074 Budapest, Vörösmarty u. 16

Adminisztrátor